sunnuntai 4. marraskuuta 2007

Tervetuloa karvaiseen blogiin!



Monet ovat varmasti seuranneet keskiviikkoisin uutta suosikkisarjaa: Heroes http://www.mtv3.fi/heroes/ . Minä ihastuin sarjaan välittömästi. Ajatus sankareista keskuudessamme on mukava ajatus. Eikä se mielestäni ole edes pelkkä ajatus. Hyvin monilla on kokemuksia, jolloin he ovat tavanneet melkein yliluonnolliselta tuntuvan persoonan. Niitä voisi kutsua sankareiksi, mutta myös enkeli-nimitystä käytetään. Nämä persoonat eivät aina ole ihmisiä. Paljon useammin kuulee karvaisista enkeleistä. Minun elämäni enkelit ovatkin pääasiassa olleet karvaisia ja siksi haluan nyt kirjoittaa blogia heistä.

Ensimmäinen karvainen enkeli elämässäni oli Reemus. Reemus tuli elämääni kovin yllättäen kun ystäväni vain toi sen luokseni. Minulla oli pitkään ollut olo, että minulla ei ole elämässäni tarkoitusta. Koska olen tunneihminen ja kaipaan tarkoitusta elämälleni, kärsin tästä tunteesta. Kun Reemus tuli, sain itselleni uuden ystävän ja ihanan uuden harrastuksen. Elämälleni oli tullut uusi suunta: koirat.

Reemus asuu ikävä kyllä tällä hetkellä kanssani eri osoitteessa. Hän on kuitenkin sydämessäni ja käy välillä kylässä. Tässä blogissa kirjoitan pääasiassa kahdesta muusta koirasta, mutta Reemukseksesta kaikki lähti.




Ei kommentteja: